Re: PROTEST - INTERNET TANIEJ

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 17:42:35 MET

On Wed, 04 Nov 1998 19:22:14 GMT, "Marek Oberman" <pesk_at_pesk.org.pl>
wrote:

>Robson napisał(a) w wiadomości: <71q896$1hi$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

Podobne mysli mi sie tez kolacza w glowie :-)))

>Maja ale jak sie przylaczy 80% internautow
>i jak pojdzie fama do gazet krajowych i
>w swiat o tym jak to polscy ineciarze
>sa gnebieni to juz nie beda nas mieli
>tak gleboko w dupie.

To dosc zakorzeniony poglad, ze swiat sie interesuje Polska
a w szczegolnosci ineciarzami...
Mysle, ze swiatu to tez zwisa...

>Dobra antyreklama
>o zasiegu swiatowym (tak zeby bylu
>wzmianki o tym w zachodniej prasie i tV)
>potrafi zdzialac cuda, szczegolnie w
>momencie jak sie wchodzi na gielde....

Ciesze sie, ze sa jeszcze ludzie glebokiej wiary :-)))

>Z tym ze jesli wszsyscy to oleja

Ja nie oleje, dolacze sie do tego protestu, ale...

> i beda podchodzic tak jak Ty to
>z pewnoscia nic z tego nie bedzie ... :(

nie wierze, by cos z tego wyszlo... :-(
Pomoc to moze dopiero konkurencja, a tej jakos nie widac. Na
poczatku roku stalo w prasie lokalnej (Katowice), ze NETIA bedzie u
mnie rowniez. Dzwonilem, pytalem, sprawa jest w toku i nie ma
widoku... Jak na razie, to sa to albo rodzynki niczego nie wnoszace
(Bydgoszcz) w sensie zalatwienia problemu w Polsce, reszta to chyba
na zasadzie jakiegos spiskowego porozumienia NETII z TP SA:
wypelnianie bialych plam, z ktorymi TP SA nie chce/nie moze sobie
poradzic :-(.

Pozdrawiam
Adek

--
(Katowice: akumulatory trakcyjne, stacyjne: BATER-SILESIA_at_netart.com.pl
http://www.netart.com.pl/BATER-SILESIA