A czy na LX też można???

Autor: Marcin Rzóska (straw_at_straw-pol.com.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 08:32:26 MET

Wszyscy piszą tylko o podkręcaniu procków na Asusach, Abitach itp. Ja
natomiast mam pytanie czy można podkręcać procki na płytach LX. Posiadam
takową od ponad roku i procek P II 233, ale mam możliwość kupienia tanio
C300A. Czy będe mógł go puścić na 5x83 lub więcej. Na razie nie stać mnie na
wymianę płyty i 128 MB pamięci 10ns na 7ns, więc bardzo jestem tym tematem
zainteresowany.
Może ktoś tak ustawił i ma na ten temat jakieś zdanie i wiadomości.

Pozdrufka

Marcin