Re: A czy na LX też można???

Autor: Marek Guevara Braun (marek_at_atm.com.pl)
Data: Thu 05 Nov 1998 - 10:14:41 MET

"Marcin Rzóska" wrote:

> Wszyscy piszą tylko o podkręcaniu procków na Asusach, Abitach itp. Ja
> natomiast mam pytanie czy można podkręcać procki na płytach LX.

Celerony maja zablokowane mnozniki tzn C300A ma 4,5x a C333 ma 5x
Najlepszy dla Ciebie bylby chyba ten ostatni ustawiony na 5x83Mhz
415MHz. Poszukaj w starszych postach - jest tak kilka cennych
wskazowek, czym sie kierowac przy wyborze procesora do podkrecenia
(numery serii, lepiej z Malezji niz z Kostaryki itp..)

Pozdrawiam,
Marek