Re: A czy na LX też można???

Autor: Ramon Dustet (rdustet_at_mail.accent.com.pl)
Data: Sun 08 Nov 1998 - 15:18:35 MET

Mieszasz pojęcia LX to chipset a ASUS,ABIT i tp. to firmy produkujšce płyty(i
nie tylko).
Jeśli chodzi o twoje pytanie najprawdopodobnie nie będziesz móg podkręcić
C300A(x4,5) ale jeśli twoja płyta ma możliwość ustawienia FSB na 75,83,100 (sš
takie LX np. Gigabyta) to taka możliwość jest. Trzeba pamiętać że LX nie był
pomyślany dla FSB >66Mhz i czasami niektóre urzšdzenia mogš działać kiepsko albo
poprostu nie działać w ogóle dzieje się tak przeważnie z niektórymi kartami PCI
i AGP

Pozdrawiam Ramon