Re: (NTG)(Re): co, kto i jak na jakiej uczelni...

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 11:16:18 MET

On Tue, 03 Nov 1998 20:43:39 GMT, j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl (Jacek
Fiok) wrote:

<ciach>
>Nawet mi nie chodzi o to, ze to jest zle, bo ja wcale tak nie uwazam -
>tylko tak troche smiesznie: piekny wydzial "informatyka", a na
>pierwszy rzut oka co? Na drugim roku bedzie lepiej (o ile mnie nie
>wywala) :)

Widac zes mlody :)) Pierwszy rok jest zawsze po to zeby odsiac ludzi -
wiec program ma minimalne znaczenie :) Poniewaz najwiekszy odsiew jest
zwykle na przedmiotach typu analiza to jest ich najwiecej. Hint:
uczelnia dostaje pieniadze za ilosc ludzi na _pierwszym_ roku.
Pozostale lata sie nie licza ...

>Jacek Fiok, Warszawa

Pozdrowienia

Vindex

P.S. Zreszta i tak na wydziale najwazniejsza jest dziekanica :))))