Re: Celeron - błędy?

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 11:16:19 MET

On Tue, 03 Nov 1998 18:38:26 GMT, "Paweł Paluszyński"
<palchom_at_kki.net.pl> wrote:

>To czemu ta "szybkosc" dobrze dziala na procesorach K6-2 ???

Moze sa poprostu wolne? :))))

>Nie szybkosc tylko niezgodnosc ze starsza wersja.

Geeeeze. Ales Ty uparty - _nie_ma_ zadnej niezgodnosci. Powod juz Ci
podalem - jak go nie rozumiesz to juz nie moja wina. Polecam wedrowke
na strone Borlanda

>Co sie tak goraczkujesz? :))

Bo mnie denerwuja takie wypowiedzi

>Napisalem tylko, ze na AMD-kach ten blad nie wystepuje.

Napisales przede wszystkim ze jest to blad w procesorach intela co
jest zupelna bzdura

>Pozdrawiam
>Pawel Paluszynski

Pozdrowienia