(NTG)(Re): co, kto i jak na jakiej uczelni...

Autor: Jacek Fiok (j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 21:43:39 MET

Dnia Tue, 03 Nov 1998 18:13:52 GMT, vindex_at_friko.onet.pl (Vindex)
napisał:

[...]
>A modelka jest niby bardziej przydatna? :) Swojego czasu dziekan
>(jeszcze stary wiec go nie pamietasz:) rozdal wszystkim na informie
>ankiety z zapytaniem jaka specjalizacje woleli by wybrac - sprzet czy
>oprogramowanie? Wyszlo ze 90% chcialo wybrac oprogramowanie wiec olali
>wyniki bo proporcje wykladowcow sa odwrotne :)))

A my na pierwszym roku mamy: algebra liniowa, analiza matematyczna,
wstep do teorii mnogisci, matematyka dyskretna i teraz uwaga - wstep
do programowania!!! (piszemy algorytmy na tablicy w sali).

Nawet mi nie chodzi o to, ze to jest zle, bo ja wcale tak nie uwazam -
tylko tak troche smiesznie: piekny wydzial "informatyka", a na
pierwszy rzut oka co? Na drugim roku bedzie lepiej (o ile mnie nie
wywala) :)

Jacek Fiok, Warszawa
j.fiok_at_students.mimuw.edu.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/
ICQ UIN: 7860153 _____ Overclocking? Have fan! _____