Re: Ciąg dalczy : Komu TnT, komu V2?

Autor: Cooger (squadaq_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 16:47:24 MET

>Pytalem w zyciu kilku dobrych okulistów, a takze specjalistów od biofizyki
>o to ile poziomów szarosci odróznia normalny czlowiekm,
>i wszyscy zgodnie powtarzali bdure pt: "okolo 30".
>Po prostu jakis zgrzybialy profesor tak kiedys napisal w jakims opaslym
>tomisku!
>
>Tak wiec bnlagam, nie wierzmy za latwo - sprawdzajmy wszystko sami !

To może Ci to wyjaśnię - to 30 odcieni koloru odnosi się do oglądania
każdego z osobna - jeśli miałbyś je rozróżnić np. odpowiadając na pytanie :
"czy ten już widziałem, czy nie ... ? ". Natomiast w przypadku przejścia
tonalnego sprawa ma się zgoła odmiennie ... szczególnie jeśli weźniemy pod
uwagę sposób generowania takiego przejścia na komputerze ...

Cooger