Re: Ciąg dalczy : Komu TnT, komu V2?

Autor: milosz danielewski (master_at_katowice.elbacsb.com.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 10:01:53 MET

On Mon, 02 Nov 1998 13:57:56 GMT, "Enio" <tkobosz_at_mp.pl> wrote:

>Nacisjkajac klawisz "+" mozna zwiakaszac stopien zlozonosci torusa,
>a co za tym idzie spowalniac FPS-y.
>
>U mnie wyjsciowo jest slicznie, plynnie 75 fps (zgodnie z odswiezaniem
>monitora)
>w miare naciskania "+" FPS spada i ja osobiscie juz przy 50 fps zaczynam
>juz
>dostrzegac nieprzyjemne "przeskakiwanie".
>Przy 30 fps jest juz zupelnie nieprzyjemnie.
>
>Wiec niech mi nikt nie mówi, ze nie widze swiadomie wiecej niz 16!

 Nie odrozniasz plynnosci ruchu od ilosci rozroznianych FPS'ow. Jezeli
liczba fps sie zmniejsza to albo obiekt zwalnia swoj ruch albo co
ramke przeskakuje o wiekszy kat i wlasnie to dostrzegasz. Oczywiscie
widzisz wiecej niz 16 ramek ale na pewno nie 75 !
 Aby sie przekonac ile sie jaka jest bezwladnosc oka wystarczy patrzec
na migajaca diode stopniowo zwiekszajac czestotliwosc a potem
sprawdzic przy jakiej czestotliwosci przestalo sie rozrozniac kolejne
migniecia ( zalezy to od czlowieka i koloru diody ale bedzie to okolo
35 ).

milosz danielewski

--
master_at_taboo.eu.org