Re: TNT inaczej ... (dlugie)

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.com.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 17:01:56 MET

Hi,

> Rozumiem. Te Hitachi są pewnie i tak lepsze od moich ale w 6 ns to nie wierzę.

> To skąd pewność, że to 6 ns.

> To możliwe. Prawdopodobnie są to 7 ns ale głowy nie dam.

No dobra, chwalic sie nie lubie ale skoro nalegasz. Mamy tu "we firmie"
kilka "urzadzonek", kazde po pare "kilo $" za sztuke co to pamieci potrafi
testowac a nawet gnebic bo np "robi" pamieci cos, ze ona staje sie bardzo
ciepla i dalej testuje czy wszystko OK jak jej jest tak cieplo.
No wiec to urzadzenie pokazuje, ze w/w pamieci (64 i 128 MB DIMM SDRAM PC100
6 ns) na kosciach Hitachi wykazuja sie 5.5-5.7 ns.

Piotrek