Re: TNT inaczej ... (dlugie)

Autor: gaon (gaon_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 13:35:49 MET

Piotr Sobczak <piotrs_at_tch.com.pl> napisał(a) w artykule
<ciach>
> Dlatego gdybym ja mial wydac tyle kasy na karte z TNT to wybral bym
jednak
> ELSE Erazora II.

I placil 20 % wiecej za glupi wiatraczek? Toz za 10 zl kupisz go
gdziekolwiek. ELSA jest bardzo fajna firma ale IMHO duzo lepszy stosunek
ceny do mozliwosci ma np. Creative

> Karta ta rozni sie od innych miedzy innymi tym, ze ma
> pamieci SGRAM i firmowo radiatorek z wentylatorkiem.

Pamieci SGRAM w wypadku TNT daja bardzo niewiele - podobnie zreszta jak w
wypadku G200. W wypadku tego ostatniego wrecz zmniejszaja podkrecalnosc

> Ale ja wydalem kase na
> G200 (16MB) i wcale nie zaluje...

I wcale sie nie dziwie :) W moim wypadku jest zloty srodek - G200 w jednym
komputerze a TNT w drugim :) Niestety G200 z 16 MB nie jest tansza od TNT
- a wrecz przeciwnie :(

> BTW wczoraj wyszla pelna wersja driverow 4.26 do G200 :)

E tam pelna - to kolejna beta :(

> Piotrek

Pozdrowienia

Vindex