Re: TNT inaczej ... (dlugie)

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.com.pl)
Data: Tue 27 Oct 1998 - 10:32:34 MET

Vindex napisal (-a) :

> W koncu dostalem mojego testowego Viperka 550 (poprzedni poszedl do
> Krisa :) wiec raznie zabralem sie do testow. Karta na poczatku wywarla
> na mnie dosc ... dziwne wrazenie. Przy defaultowych ustawieniach (90
> MHz core i 132 MHz RAM (?????)) karta wieszala sie po mniej wiecej 5
> -10 minutach pracy w 3D. Pomoglo zmniejszenie zegara pamieci do 110
> MHz ale i tak chip grzal sie tragicznie. Dopiero zamontowanie
> wiatraczka rozwiazalo problem. Karta pracuje stabilnie maksymalnie
> przy 105 MHz core i 125 MHz RAM - powyzej zdarzaja sie zwisy.
> [...]

Dlatego gdybym ja mial wydac tyle kasy na karte z TNT to wybral bym jednak
ELSE Erazora II. Karta ta rozni sie od innych miedzy innymi tym, ze ma
pamieci SGRAM i firmowo radiatorek z wentylatorkiem. Ale ja wydalem kase na
G200 (16MB) i wcale nie zaluje...
BTW wczoraj wyszla pelna wersja driverow 4.26 do G200 :)

Piotrek