Re: TNT inaczej ... (dlugie)

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.com.pl)
Data: Wed 28 Oct 1998 - 16:54:46 MET

gaon napisal (-a) :

> jednak
>
> I placil 20 % wiecej za glupi wiatraczek? Toz za 10 zl kupisz go
> gdziekolwiek. ELSA jest bardzo fajna firma ale IMHO duzo lepszy stosunek
> ceny do mozliwosci ma np. Creative

350 DM to duzo?

> E tam pelna - to kolejna beta :(

Az tak zle nie jest...
BTW Sciagnijcie sobie test 3D Mark 99 Lite (www.3dmark.com), to taka lepsza
i ladniejsza kontynuacja Final Reality (zreszta chyba zrobiona przez tych
samych ludzi). Porownamy sobie pozniej wyniki testow. Warto zoabczyc (i
posluchac) dema w tym tescie, delikatnie mowiac jest zaj...ste.

Piotrek