Re: Komu TnT, komu V2?

Autor: +++ZINGER+++ (zinger_at_friko6.onet.pl)
Data: Mon 26 Oct 1998 - 21:43:14 MET

>I nadal brak glide. TNT jest dobra karta (miejscami nawet bardzo
>dobra) ale jednak glide jest nadal niepisanym standardem. Coz Ci
>przyjdzie z najszybszej karty 2d/3d jesli nie bedziesz w stanie
>uruchomic gier inaczej niz w trybie software? Unreal jest moze

Witam. Sorry, ze sie wtrace z pytaniem nie na temat, ale cos tu nie
rozumiem.
Zaznaczam: jedyny znany mi akcelerator to Tseng ET 6000 (2D oczywiscie :)))

W takim razie o co chodzi z tym Glide?? Przeciez Riva TNT obsluguje D3D i
OGL
wiec dlaczego mialoby sie uruchamiac w trywie software ??? Tylko nie mowcie,
ze
gry na Glide ladniej wygladaja niz na D3D lub OGL.. Te minimalne roznice to
mnie nie
przekunuja. A na Celeronie 300A_at_450 szybkosci nie ma co porownywac, bo czy
na V2 bedzie 90fps , czy na TNT bedzie 70fps to jest generalnie nieistotne.
Bo jak bedzie
za malo kaltek, to z 1024x768 przejde do 800x600 lub nawet 640x480 i tez nic
sie nie
stanie. Nie oslepne itp.
Dzieki