Re: Matrox G200 problemy (Proba podsumowania :-)

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 00:20:20 MET DST

On Sun, 18 Oct 1998 22:27:57 +0200, "MaraBut" <martys_at_priv.onet.pl>
wrote:

<ciach>
>Po piate, skarcony za "srednio grzeczny" ton mojej ktorejs z kolei
>wypowiedzi, kajam sie i prosze o zrozumienie ;-)
>Jak byscie sie czuli, gdyby w odpowiedzi na opis wystepujacej usterki
>posadzono was o opowiadanie bajek ?
>To znaczy ze co? Cala sprawa po prostu mi sie przysnila, a te wpisy w
>gwarancji to krecia robota wrednych krasnoludkow?
>;-)))

Stwierdzenie "opowiada bajki" dotyczylo nie Twoich klopotow tylko
stwierdzenia o tych nieszczesnych "nieudanych partiach" (czesciowo
rowniez okreslenie MGA G200 SD jako obcietego Mystique'a). Od
dluzszego czasu stam Ci sie to wyjasnic ale zdaje sie ze nie
zrozumiales

>Po szoste, w kwestii innych takich przypadkow : tak, jest co najmniej
>jeszcze jeden zwrot karty z tej partii towaru (widzialem to na wlasne
>oczy - sprzedawca jak uslyszal o objawie, to nawet nie sprawdzal ... :-)

No coz - nie wiem jak Ty ale ja nie skorzystalbym juz z uslug takiego
sprzedawcy. Niespecjalnie dobrze swiadczy o nim to ze bierze towar
uszkodzony/niesprawny

>Po siodme, nie mam pojecia jak na podstawie toku wnioskowania
>przedstawionego w moim ostatnim poscie mozna powziac wrazenie
>ze krytyka dotyczy WSZYSTKICH kart SD... Powtorze : jesli "mb" ma wersje
>"boxed" to ten watek jest "biciem piany"

Jest biciem piany bo nie ma SD tylko SG- o tym pisalem Ci juz i ja i
Przemek. A co do Twojej krytyki - pisales o _kilku_ partiach na
podstawie jednego pudelka. I o ta drobna niescislosc chodzilo

>Po osme (uff, i ostatnie :-), dla mnie osobiscie sprawa wlasciwie ulega
>przedawnieniu : wlasnie dogadalem sie ze sprzedawca w sprawie
>wymiany (za doplata ;-( mojego Matroxa (jaki by on w koncu nie byl ;-))) na
>Diamonda Vipera 550 box.

Radzilbym Ci sie wybrac do sprzedawcy z komputerem - TNT na wielu
plytach albo wogole sie nie odpala albo ma powazne problemy z
dzialaniem. Sprawdz na miejscu bo moze Cie spotkac kolejna niemila
niespodzianka

>Chcialbym podziekowac wszystkim ktorzy zabrali glos w dyskusji (nawet
>Vindex'owi ;-)))

Mam sie czuc wdzieczny? :)

> i jeszcze raz przeprosic za nieporozumienia
>jakich mogla byc zrodlem :-)

Poprostu staraj sie ogledniej wypowiadac - jesli chcesz wniesc na
grupe cos wiecej niz zamieszanie

>MaraBut

Pozdrowienia

Vindex