Re: Problem AWE 64 + Win98

Autor: bieniek_at_ka.onet.pl
Data: Sun 18 Oct 1998 - 23:59:39 MET DST

Sukces!
Probowalem wszytkiego, wyciagalem i wkladalem te karty - Windows z
uporem maniaka nie chcialo przypisac AWE IRQ5 - albo wrzucal je
modemowi, albo karcie TV. W koncu calkiem przypadkiem wylaczylem w
BIOSie opcje "Plug'n'Play aware OS" i wszystko sie zmienilo - na
poczatku co prawda na chama wrzucilem AWE na IRQ 5, ale po tym jak
wszystko zadzialalo przeszedlem na auto config w Win98 i wszystko "gra
i bucy"
Dzieki wszystkim za pomoc i zainteresowanie,
Tomek

(...)