POMOCY (HP LJ IIP + win95 + word97)

Autor: Bartek (barteko_at_polbox.com)
Data: Sun 18 Oct 1998 - 11:53:22 MET DST

Witam

Od dwoch dni walcze z takim problemem:
Mam zainstalowane jak w temacie i przy drukowaniu pod wordem97 strony z

duza iloscia tekstu wyskakuje error - za malo pamieci w drukarce (mam
512K). Strona drukowana jest do polowy i potem ciach. Wszystko jasne
ale w tej samej konfiguracji ale pod word 6 dla win 95 z TYM SAMYM
sterownikiem (stadard win) + tym samym plikiem + ta sama drukarka =
wszystko OK.
Czy ktos z szanownych grupowiczow ma jakis pomysl ?? (sam usunalem i od
nowa zainstalowalem drukarke, gmeralem w opcjach itd.)
Wracac do word 6 bym nie chcial ale kto wie do czego dojdzie.
Czy to mozliwe zeby w word97 mikromiekki zaprzestal obslugi mojej
drukarki ?????
Myslalem ze tak, bo to juz za malo nowoczesne wiec podlaczylem
archaicznego EPSONA LX400 i ten sam plik + wszystko ogolnie to samo
(tylko sterownik rzecz jasna inny) i wszystko sie drukuje pieknie ze

Czy ktos sie zetknal z takim problemem, moze mi pomoc.

Z gory dziekuje

  Bartek Obojski

mail: barteko_at_polbox.com