Dobry papier do drukarek atramentowych

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Sun 18 Oct 1998 - 19:44:15 MET DST

Adam Hetmanski wrote:

 AH> Czy ktoś mógłby mi doradzić jaki papier doskonale nadaje się do
 AH> wydruków z drukarki atramentowej HP690?
 AH> Oczywiście nie chodzi mi o papier firmy HP, za który trzeba słono
 AH> zabulić. Ostatnio słyszałem, że pojawił się nowy papier z Kwidzynia
 AH> o nazwie "PolJet", czy ktoś go już wypróbował - jaka opinia?
 AH> A może ktoś zna inny, tani a nadający się do dobrej jakości wydruków w
 AH> HP690?

Twoje żądanie jest wewnętrznie sprzeczne - nie ma dobrego i taniego papieru do
drukarek atramentowych HP. Albo dobry, albo tani. Najlepszy jest oczywiście
Glossy Paper, ale koszt rzędu 1 USD za kartkę jest powalający. Jeśli
potrzebujesz dobrej jakości wydruków na 'zwykłym' papierze, to pomyśl raczej o
lepszej drukarce (termosublimacyjnej) - tyle tylko, że wtedy zeżrą Cię koszty
materiałów eksploatacyjnych.

Podsumowując: według mojej wiedzy _nie_ _ma_ możliwości uzyskania tanich i
dobrych wydruków kolorowych. Albo drogi papier, albo drogie inne materiały
(specjalna taśma), albo droga sama drukarka.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl