Dlaczego nie moge odtwarzac mp3 i wav?

Autor: Arek Piotrowski (areklodz_at_friko6.onet.pl)
Data: Sun 18 Oct 1998 - 22:06:32 MET DST

-- Kiedy je odtwarzam mp3 - winampem a wav - rejestratorem dzwieku zacina
sie i nic nie mozna zrobic...:-(((((. Odtwarzania przed tem przebiegało bez
problemu - mam karte kompatybilna z SB Pro 2 ,co więcej nie ma żadnych
konfliktów sprzętowych (ani w direct x ani we wlasciwosciach systemu) i w
grach dzwiek dziala i odtwarzanie plyt audio tez jest bez problemow. Stalo
sie tak chyba po instalacji pozyczonego Zoltrixa TV (teraz juz go nie mam).
Czy moze mam stare sterowniki? Prosze o pomoc!!! Dzieki z gory za
odpowiedzi najlepiej na priv:

<< Arkadiusz Piotrowski <-----------> areklodz_at_friko6.onet.pl >>
<< ICQ: 10304552 <----------> http://friko6.onet.pl/ld/areklodz >>
<<SMS: 48601374022_at_text.plusgsm.pl <--------------------------->>