Re: Jak wysłać WWW

Autor: Tomek Sosiński (trustno1_at_polbox.com)
Data: Sun 18 Oct 1998 - 23:12:03 MET DST

Januszek wrote:

> Nie wiem jak mogę wysłać stronę WWW, nie mogę œcišgnšć pliku do przesyłania
> FTP, a jak już mi się udało to z kolei był spakowany zipem a ja nie mam
> unzipa i klapa.
na http://windows98.to.jest.to/ w programy i narzedzia jest maly unzip

podstawowe komendy ftp w dosie:

o lub open adresftp - laczy z serwerem ftp
put nazwa.pliku - wysyla plik na serwer
mput plik.* - wysyla wiele plikow (po potwierdzeniu)
lcd sciezka - zmienia lokalny katalog (samo lcd wyswietla sciezke)
cd sciezka - jw tylko na serwerze
binary - przelacza w tryb binarny - konieczne
         przed wyslaniem gif, jpg itp.
ascii - jw. tylko dla tekstow

? - pomoc

pozdro,