Re: Dobry papier do drukarek atramentowych

Autor: Adam Hetmanski (hetman_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 20 Oct 1998 - 01:37:18 MET DST

On Sun, 18 Oct 98 19:44:15 +0200, "roman_at_silesia.pik-net.pl"
<roman%silesia.pik-net.pl_at_f88.n484.z2.fidonet.org> wrote:

>Twoje żądanie jest wewnętrznie sprzeczne - nie ma dobrego i taniego papieru do
>drukarek atramentowych HP. Albo dobry, albo tani. Najlepszy jest oczywiście
>Glossy Paper, ale koszt rzędu 1 USD za kartkę jest powalający. Jeśli
>potrzebujesz dobrej jakości wydruków na 'zwykłym' papierze, to pomyśl raczej o
>lepszej drukarce (termosublimacyjnej) - tyle tylko, że wtedy zeżrą Cię koszty
>materiałów eksploatacyjnych.

Nieprawda, w tym samym przedziale cenowym wybór papieru jest tak duży,
że naprawdę trudno wybrać, a sam już parę razy naciąłem się na
"kijowy" papier.

>Podsumowując: według mojej wiedzy _nie_ _ma_ możliwości uzyskania tanich i
>dobrych wydruków kolorowych. Albo drogi papier, albo drogie inne materiały
>(specjalna taśma), albo droga sama drukarka.

Ja wcale nie pisałem, że potrzebuję papieru do wydruków kolorowych i
to w dodatku najwyższej jakości. Chodziło mi raczej o papier, który
dobrze spisuje się w drukarkach atramentowych do wydruków
niekolorowych, bądź z niewielkimi wstawkami kolorowymi (nie
zdjęciami). Chodzi o to, że nie każdy papier toleruje atrament z
drukarki i po wydrukowaniu czegokolwiek na nim wygląda jakby go ktoś z
"d.. wyjął" - przepraszam za stwierdzenie.

Hetman