Re: cd-rom czyta wybiórczo :(

Autor: Tałajczyk Piotr (piotrtal_at_promail.pl)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 20:44:26 MET DST

                 Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
                  wRoTe iN pl.comp.pecet:
[...]

>Bo akurat wykazal sie w temacie daleko idaca ignorancja. Tutaj nie jest
>wazne ile ktos ma stazy na grupie itd. Wazne jest podejscie do informacji
>- jesli sie nie sprawdzilo nie nalezy krytykowac.

mam poważne powody, zeby uważać tak jak uważam (zresztą nie tylko ja
mam takie zdanie na ten temat. jak widać, opinie są podzielone) i nie
zmienię swojego zdania. to, że moje doświadczenia są zgoła odmienne od
Twoich, nie jest od razu powodem, żeby nie móc wyrażać ich publicznie.
jeżeli przykłady przytoczone przez Ciebie pokrywają sie w
rzeczywistosci to są godne pozazdroszczenia. ja swojego padającego
napędu nie próbowałbym regulować, a jak najwcześniej go opylić, lub
jeśli na gwarancji oddać na panom serwisantom i nie brać na siebie
ryzyka za 'na oko i na czucie' jego regulownie. z samą regulacja
głowicy wiąże sie zbyt duże IMHO ryzyko. wg mnie dużo większe niż z
podkręcaniem proca, karty itd. bo w tych przypadkach wystarczy
poprzekładać kilka zworek, nakleić dodatkowy cooler, ewentualnie
pomalować kilka pinów... na każdym etapie takiej drogi mozna jeszcze
wszytko odkręcić, chyba, że w grę weszło spalenie hardware'u. no, ale
powodem tego już najprawdopodobniej nie był _brak_czucia_ i farta ,
ale brak _wiedzy_ odnośnie podkręcania. w kwestii podkręcania
(regulowania) cdromów nie ma sensu mówić o jakielkolwiek wiedzy, bo
jej po prostu _nie_ma_. każdy potrafi pokręcić tymi dwoma śrubkami
zgodnie i przeciwnie z ruchem... a to, czy akurat ta cała operacja
odniesie pozytywny skutek to już całkiem inna historia.

>No chyba ze jest to jakas oczywista bzdura.
> jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl

                    pozdrowionka...
                             Tałajczyk Piotr..........Cz-wa
                             email:.........piotrtal_at_promail.pl