Re: cd-rom czyta wybiórczo :(

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 08:43:17 MET DST

On Thu, 15 Oct 1998, Silver wrote:

> Baśka napisał(a) w wiadomości: <01bdf6bc$13e80820$b5229e9d_at_o181>...
> [....]
>

> Wypraszam sobie.... szanowna pani wchodzi TU z buciorami i roztawia
> wszytskich po katach !!!wrrr :-II

Bo jak gadaja nie wiedzac o czym i jeszcze udaja fachowcow to tak trzeba.

> Sie znalazla servisantka moze z "Vobisa" :-DDD
> BTW odsylam do netykiety bo mnie sie rowniez nie podoba Twoj stosunek do
> innych "niefachowcow: i nieprzyjemne odzywki !!!!

Akurat ta pani bardzo dobrze tutaj wszystkim powiedziala. Jesli tego nie
rozumiesz to chyba jestes nietolerancyjny wzgledem kobiet.

> Ciekawe czy robilabys cos takiego z Twoim cdromem lub nagrywara ?? Zaraz z
> placzem byc poszla do servisa ze sie samo zepsulo...mechanizm w wierzach
> audio nie jest jakas rzecza nadludcka do naprway wiec nie wyzywaj prosze
> grupowiczow od "fachowcow" i "zamykania sie" bo po to jest grupa !!!
> [....]

Ja robilem zarowno z dwoma CD-kami ( Tosiba 4 i Teac 32 ) u siebie, kilka
CD u klientow ( w tym Aztech ktory nie chcial czytac nagrywanych plytek ),
nagrywarki jeszcze nie regulowalem, bo ona jak na razie czyta wszystko bez
bolu. Zreszta wiecej zapisuje niz czyta :) I jestem w stanie wziac kazdy
CD i go podregulowac.

> Oooo widze ze pana Talajczyka tez sie czepiasz....(nawrocona prze G.Sz.???)
> Juz szkoda slow nie bede komentowal ...

Bo akurat wykazal sie w temacie daleko idaca ignorancja. Tutaj nie jest
wazne ile ktos ma stazy na grupie itd. Wazne jest podejscie do informacji
- jesli sie nie sprawdzilo nie nalezy krytykowac.
No chyba ze jest to jakas oczywista bzdura.

************************************ jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
                                     Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699

                          TELNET IN PEACE ...