Re: cd-rom czyta wybiórczo :(

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 19 Oct 1998 - 23:23:18 MET DST

On Fri, 16 Oct 1998, Tałajczyk Piotr wrote:

> Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
> wRoTe iN pl.comp.pecet:
> [...]
>
> mam poważne powody, zeby uważać tak jak uważam (zresztą nie tylko ja
> mam takie zdanie na ten temat. jak widać, opinie są podzielone) i nie
> zmienię swojego zdania. to, że moje doświadczenia są zgoła odmienne od
> Twoich, nie jest od razu powodem, żeby nie móc wyrażać ich publicznie.

Aha no to fajnie to ja wezme 3 kumpli, podkrecimy sobie procesory *2 bez
radiatorow, co spowoduje niechynie ich spalenie, a potem zaczne tutaj
napieprzac na wszystkich ktorzy podkrecaja ze sa ignorantami itd. bo takie
dzialanie powoduje spalenie procesorow, co wynika z moich i nie tylko
moich doswiadczen. Takie wlasnie cos sugerujesz.

> jeżeli przykłady przytoczone przez Ciebie pokrywają sie w
> rzeczywistosci to są godne pozazdroszczenia. ja swojego padającego
> napędu nie próbowałbym regulować, a jak najwcześniej go opylić, lub
> jeśli na gwarancji oddać na panom serwisantom i nie brać na siebie
> ryzyka za 'na oko i na czucie' jego regulownie. z samą regulacja
> głowicy wiąże sie zbyt duże IMHO ryzyko.

A jesli nie mam juz gwarancji bo sie skonczyl jej okres a nie lubie opylac
rzeczy ktore sa zepsute liczac na naiwnosc kupujacego ze nie sprawdzi
CD-ka u mnie ?

> wg mnie dużo większe niż z
> podkręcaniem proca, karty itd. bo w tych przypadkach wystarczy
> poprzekładać kilka zworek, nakleić dodatkowy cooler, ewentualnie
> pomalować kilka pinów...

Zwlaszcza to malowanie pinow to jest takie hop.

> na każdym etapie takiej drogi mozna jeszcze
> wszytko odkręcić, chyba, że w grę weszło spalenie hardware'u. no, ale
> powodem tego już najprawdopodobniej nie był _brak_czucia_ i farta ,
> ale brak _wiedzy_ odnośnie podkręcania. w kwestii podkręcania
> (regulowania) cdromów nie ma sensu mówić o jakielkolwiek wiedzy, bo
> jej po prostu _nie_ma_. każdy potrafi pokręcić tymi dwoma śrubkami
> zgodnie i przeciwnie z ruchem...

Pewnie kreciles nie tym co trzeba. Powtarzam - jest JEDNA srubka do
regulacji.

                                     Tomasz Jarnot, tel. 0602 175699

                          TELNET IN PEACE ...