Re: Zoltrix: przerywanie polaczenia, jak zmienic czulosc?

Autor: Paweł Szóstak (dzuzdy_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 23:30:25 MET DST

Leon Hay... napisał w wiadomości: ...

[...]

>Ja mam takie ustawienia AT%E3S91=15 i mam spokój ze zrywaniem
połączenia.

AT%E może mieć trzy wartości - cytat z opisu:

Auto-retrain. Determines whether or not the modem automatically
monitors the line quality and requests a retrain when necessary.

AT%E0 Disables line quality monitor auto-retrain.
               (DEFAULT)
AT%E1 Enables line quality monitor auto-retrain.
AT%E2 Enables line quality monitor auto retrain and auto
               fall back/forward.

więc nie wiem, co ma ci dać ustawienie na 3.
    Czułości u siebie nie zmieniałem, bo jest Ok z fabrycznymi
ustawieniami.

            PSz
        ICQ 8378653