Re: Zoltrix: przerywanie polaczenia, jak zmienic czulosc?

Autor: Leon Hay... (LeH_at_.pl)
Data: Fri 16 Oct 1998 - 09:27:27 MET DST

Paweł Szóstak napisał(a) w wiadomości:
<705au1$elg$1_at_helios.man.lublin.pl>...
>Leon Hay... napisał w wiadomości: ...
>
>[...]
>połączenia.
>
>AT%E może mieć trzy wartości - cytat z opisu:
>
>Auto-retrain. Determines whether or not the modem automatically
>monitors the line quality and requests a retrain when necessary.
>
>AT%E0 Disables line quality monitor auto-retrain.
> (DEFAULT)
>AT%E1 Enables line quality monitor auto-retrain.
>AT%E2 Enables line quality monitor auto retrain and auto
> fall back/forward.
>
>więc nie wiem, co ma ci dać ustawienie na 3.
> [...]

 Jest jeszcze CZWARTA WARTOŚĆ:
Ustawienie AT%E3 Enables monitoring ,retraining and fast hang up.
Nie wiem co to daje - ale wiem że mi przy tym ustawieniu nie zrywa połączeń
a przedtem zdarzało się to kilka razy w tygodniu.(centrala i kable te same)
_

                   ***** Leon Hay...*****
Info i E-mail www.pertus.com.pl/~leo
                   GSM +48 603 214040