Re: Zoltrix: przerywanie polaczenia, jak zmienic czulosc?

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sat 17 Oct 1998 - 15:34:46 MET DST

On 1998-10-14 dzuzdy_at_free.polbox.pl said:
>AT%E2 Enables line quality monitor auto retrain and auto
>fall back/forward.
>więc nie wiem, co ma ci dać ustawienie na 3.
>Czułości u siebie nie zmieniałem, bo jest Ok z fabrycznymi
>ustawieniami.

Czulosc nie bardzo daje sie zmienic natomiast
w niektorych modemach dawalo sie zmienic poziom
nadawania do linii. Ustawienie %E3 w niektorych
modemach dawalo to samo co %E2 z poziomem minimum
przy ktorym polaczenie bylo zrywane.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive