Re: UDMA - czy potrzebne sterowniki?

Autor: Paweł Szóstak (dzuzdy_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 14 Oct 1998 - 23:30:41 MET DST

<36257061.3805151_at_news.tpnet.pl>...
<dzuzdy_at_box43.gnet.pl> wrote:

> [...]

[...]

>np. w Windows 98 defragmentacja
>sama w sobie się strasznie wlecze.

Chodzi mi konkretnie o to, że przy sterownikach Intela defrag idzie
cały czas z mniej więcej tą samą szybkością, a przy sterownikach Tyana
z początku idzie szybko, ale im dalej końca, tym wolniej. Na końcu
można już cholery dostać tak powoli się ciągnie.
    A tak na marginesie. Podobają mi się wykresy na stronie Tyana
pokazujące o ile to ich sterowniki są lepsze od Intelowskich :) .
Pięknie je porozciągali. Z proporcji wykresów wynika, że ich
sterowniki powinny być chyba ze dwa razy szybsze, jednak co innego,
gdy się spojrzy na liczby. Jak dla mnie, to sobie robią jaja w tym
miejscu.

            PSz
        ICQ 8378653