Re: Do posiadaczy Philipsa 3610...

Autor: Wojtek Deneka (devix_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 10 Oct 1998 - 11:26:31 MET DST

Michal H. Chrominski wrote:

> I jeszcze jedno: czy mozna toto jakos zmusic do bezposredniego
> kopiowania: z cd np audio w CDromie /Asus 36 lub 40/ na cdr?
> Czy ze wzgledu na wydajnosc IDE musi sie to odbywac za posrednictwem
> hdd?

zapewne cdrwin 3.6a sobie z tym poradzi (podobno bezproblemowo kopiuje
nawet "w-locie" dyski psx-a) ale wersja demo ma predkosc zapisu
ograniczaona do 1x, no chyba ze ktos posiada unlock code.... a jesli
ktos posiada takowy kod to ja prosilbym o kontakt na priva - uwaga -
program jest wrazliwy na kody "generowane" do innych wersji np. 3.4 -
wtedy pisze ze niby wszystko ok a potrafi celowo psuc plytki...