Do posiadaczy Philipsa 3610...

Autor: Michal H. Chrominski (mchrom_at_sgh.waw.pl)
Data: Sat 10 Oct 1998 - 10:17:22 MET DST

Szanowni,
mam to cudo juz prawie miesiac i niepokoi mnie troche jego zachowanie:
czy to normalne, ze podczas ladowania systemu twardy zatrzymuje sie,
zas nagrywarka mruga zielona lampka przez okolo 30 sekund? /z tego
powodu start w95 wydluzyl sie u mnie do 75-80 sekund/

I jeszcze jedno: czy mozna toto jakos zmusic do bezposredniego
kopiowania: z cd np audio w CDromie /Asus 36 lub 40/ na cdr?
Czy ze wzgledu na wydajnosc IDE musi sie to odbywac za posrednictwem
hdd?

/sprzet na jakim to dziala to AMD lub Cyrix 233 /na obydwu to samo/,
plyta TX, 64 RAM, HDD Udma...

Michal H. Chrominski <mchrom_at_sgh.waw.pl>
Warszawa