Re: Do posiadaczy Philipsa 3610...

Autor: Marek Nazarko (mna_at_csbi.katowice.pl.spam.dev.null)
Data: Mon 12 Oct 1998 - 08:38:13 MET DST

..machine running, bzz, bzz.., Sat, 10 Oct 1998 11:26:31 +0200, bzz,
bzz ..., Wojtek Deneka ... bzz, bzz..., wrote :

>zapewne cdrwin 3.6a sobie z tym poradzi (podobno bezproblemowo kopiuje
>nawet "w-locie" dyski psx-a) ale wersja demo ma predkosc zapisu
>ograniczaona do 1x, no chyba ze ktos posiada unlock code.... a jesli
>ktos posiada takowy kod to ja prosilbym o kontakt na priva - uwaga -
>program jest wrazliwy na kody "generowane" do innych wersji np. 3.4 -
>wtedy pisze ze niby wszystko ok a potrafi celowo psuc plytki...

Spróbujcie pod tym adresem - jeszcze niedawno działał (może chwilowo
tylko go wyłączyli). Jest tam co czego potrzebujecie.
http://mana.simplenet.com/psx/index.html

Ps. zatrzymywanie przy starcie windy jest normalne - przynajmniej na
packet driverach z Cequadrat. Nie wiem jak z tymi drugimi.

Marek Nazarko
CSBI Administrator http://www.csbi.com.pl