Re: Diamond Viper 330 + Win98 = big problem

Autor: Radek (radi_at_friko.sos.com.pl)
Data: Sat 10 Oct 1998 - 12:16:42 MET DST

To znowu ja (Bartek) ale z innego kompa.

Dariusz Pakowski wrote:

Mnie się to udało, ale dopiero z płytą na BX-ie.
Natomiast na płycie z LX-em komputer się restartował w momencie odpalania
setup.exe Win98. Trzeba było najpierw zainstalować Win98 z inną kartą
graficzna
i dopiero zmienić na Vipera 330. Dlaczego, nawet nie starałem się
wyjaśniać.

Mam plyte BX, a setup wchodzi bez klopotu. Objawy sa jak zwykle po
zainstalowaniu karty ("Problem z biezacym trybem wyswietlania, bla bla bla").
Nie daje nic zmiana jezyka, a te skurwielstwa z karta sieciowa laduja sie chyba
z 3 minuty.

Bartek