Re: Wyjscie cyfrowe z CD

Autor: Andrzej P. Wozniak (please-no.usher_at_polbox.com)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 07:35:08 MET DST

Grzegorz Szyszl'o napisał(a) w wiadomości:
<6vdk00$r3d$9_at_helios.man.lublin.pl>...

>HA HA HA..... co z tego ze cyfrowo, skoro w samej karcie jest
konwertowane
>do analogu, by ....... mozna bylo skorzystac ze standardowego
analogowego
>mixera. po prostu przetwornik C/A masz na karcie dzwiekowej nie w CD,
>dzieki czemu kabelek od CD jest nieczuly na gwizd ze srodka
komputera.
>krotko, dzwiek nie jest dokladnie taki sam, jest dokladnie inny.

Ale ta różnica jest przy odtwarzaniu ma karcie dźwiękowej, a nie przy
kopiowaniu surowych danych (raw data) na dysk, co ma miejsce przy
kopiowaniu płyt lub korzystaniu z programów do konwersji na mp3/wav. W
tym przypadku sygnał cyfrowy idzie po kablu IDE. Jeśli nie potrafisz
skopiować płyty/zapisać mp3 w komputerze bez karty dźwiękowej, to
współczuję. Równie dobrze mógłbyś mówić "Nie napiszę więcej na newsy,
bo nie mam drukarki".

--
Andrzej Wozniak  - usher_at_polbox.com
Usun "please-no" z adresu w naglowku