Re: Wyjscie cyfrowe z CD

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 19:28:32 MET DST

"deMon" <bkorup_at_polbox.com> wrote:
>Sony/Panasonic Digital InterFace albo jakoś tak :)
>ale to i tak nie ma większego sensu, skoro większość napędów potrafi zgrywać
>CD-Audio przez IDE z większą prędkością (2x, czasem więcej choć mój tylko 1x
>:( ), a przez SPDIF tylko 1x. a jakość dźwięku, w obu tych przypadkach, jest
>przecież dokładnie taka sama (przecież i tak i tak to leci cyfrowo!!!).

HA HA HA..... co z tego ze cyfrowo, skoro w samej karcie jest konwertowane
do analogu, by ....... mozna bylo skorzystac ze standardowego analogowego
mixera. po prostu przetwornik C/A masz na karcie dzwiekowej nie w CD,
dzieki czemu kabelek od CD jest nieczuly na gwizd ze srodka komputera.
krotko, dzwiek nie jest dokladnie taki sam, jest dokladnie inny.