Re: Wyjscie cyfrowe z CD

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 07 Oct 1998 - 15:38:56 MET DST

"Andrzej P. Wozniak" <please-no.usher_at_polbox.com> wrote:

>konwertowane
>analogowego
>komputera.
>>
>Ale ta różnica jest przy odtwarzaniu ma karcie dźwiękowej, a nie przy
>kopiowaniu surowych danych (raw data) na dysk, co ma miejsce przy
>kopiowaniu płyt lub korzystaniu z programów do konwersji na mp3/wav.

otoz nie. to przechodzi przez mikser analogowy, i trafia na drugi
przetwornik A/C samplera karty. i uzyskujesz zupelnie inne dane,
ktore mniej wiecej podobnie graja.

>tym przypadku sygnał cyfrowy idzie po kablu IDE.

tez nie zawsze. ale oczywiscie jest sporo specjalizowanych programow,
ktore potrafia ciagnac po IDE. i to jest jedyny sluszny sposob zgrywania.

>Jeśli nie potrafisz
>skopiować płyty/zapisać mp3 w komputerze bez karty dźwiękowej, to
>współczuję.

ja tez wspolczuje takim ludziom.