Wyjscie cyfrowe z CD

Autor: Lukasz Kaluski (intral_at_hsn.com.pl)
Data: Mon 05 Oct 1998 - 02:43:18 MET DST

Moj znajomy kupil sobie CD-ROM x36 (nie pamietam jakiej firmy) i
twierdzi ze znajduje sie tam wyjscie na cyfrowy dzwiek. Sam nie
widzialem tego CD-ROM'u wiec nie wiem. Czy cos takiego sie montuje? Czy
w zwiazku z tym, mozna zgrywac muzyke z plytek bez zadnych specjalnych
programow, tylko puszczam PLAY i juz (zakladajac, ze na mojej karcie
jest wejscie na ten cyfrowy dzwiek (SPDIF czy jak mu tam))?

--
Lukasz Kaluski
Bawisz sie w prognozowanie liczb MULTILOTKA ?