Re: Czy IBM nie lubi Caviara?

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 06 Oct 1998 - 19:18:56 MET DST

"Marek Wesołowski" <wesmar_at_friko3.onet.pl> wrote:

>a u mnie jest:
>primary:
> master - IBM DTTA 350840
> slave - CD ASUS 34x
>secondary:
> WDC 33200
>... i zadnych problemow

no widzisz. caviara masz na odrebnym kanale, i slusznie. bo te
dyski sa naprawde durne.

>po zamianie WDC z Asusem rowniez no problem, ale WDC nie
>chodzi w UDMA wiec wisi sobie na oddzielnym kanale.

to zalezy od modelu caviara. generalnie lepiej poszukac najpierw
znajomego by pozyczyl taki sam twardziel jak ten co sie chce
kupic, i potestowac. jak dziala, mozna kupowac. jak nie dziala,
coz. i tak traktuje caviary jako dyskietki do noszenia :)

>ooo! to sprawa dla Muldera... ;-)

niby tak :) w kazdym razie quantum-master caviar-slave ,
nie chca sie bootowac. chociaz czasami sie bootuja. nie mam zielonego
pojecia od czego to zalezy. dyskow? kontrolera? Muldera? :))