Re: TeleSzmaciarze i Urzad Antymonopolowy.

Autor: Marek Tarnowski (taunus_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Fri 31 Jul 1998 - 10:36:28 MET DST

Grzegorz Szysz/lo wrote:[ciach]

> pozostawienie monopoli powoduje ZAMROZENIE tego stanu. odgorne decyzje
> nic nie dadza, juz przerabialismy to przez dobrych kilkadziesiat lat.
> dopuszczenie konkurencji z minimalna interwencja ze strony panstwa zawsze
> dobrze robi. przyklad ? zachod. a u nas TPSA ma monopol ustanowiony do 2000
> ktoregos tam.

A czy to byla decyzja rzadu czy telekomunikacji? A kto ustala termin prywatyzacji?

> pl.soc.religia :))))))))))) ale jesli jestes taki ciekawy, jestem przeciw.
> ale jestem tez przeciwny narzucaniu takiego pogladu komukolwiek,
> dlatego jestem przeciwny tez tzw. ustawie antyaborcyjnej.

Nie pytalem Ciebie o zdanie na ww temat ale chcialem zwrocic uwage w jakiej kolejnosci rzadustawia prawo i uzdrawia
gospodarke.

> ty tez powinienes stac sie wlasnoscia miasta, i stawiac sie na
> kazda prace interwencyjna :))))))))

Noooo nie... ja sie nie nadaje :))))))

Pozdrawiam Marek

ps. Widze ze wyrazasz bardzo czesto opinie typu "jak to wszedzie jest", jakbys wystepowal w imieniu wszyskich
poszkodowanych, albo tak jakby co dzien dotykalo Cie jakies nieszczescie gdzies tam w polsce z tytulu uzywania telefonu.
Czy naprawde tak jest ? A moze to telefonofobia ?