Re: TeleSzmaciarze i Urzad Antymonopolowy.

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Fri 31 Jul 1998 - 11:05:12 MET DST

Marek Tarnowski <taunus_at_zt.krakow.tpsa.pl> wrote:

>A czy to byla decyzja rzadu czy telekomunikacji? A kto ustala termin prywatyzacji?

nie o to chodzi. ustawa nie dopuszcza do ruchu miedzymiastowego operatorow
innych niz TPSA. jest to ukryte pod plaszczykiem ochrony polskiego rynku
telekomunikacyjnego, a w praktyce ochrony monopolu tpsa.

>Noooo nie... ja sie nie nadaje :))))))

no nie badz taki skromny :)))))))))

>Pozdrawiam Marek
>
>ps. Widze ze wyrazasz bardzo czesto opinie typu "jak to wszedzie jest", jakbys wystepowal w imieniu wszyskich
>poszkodowanych, albo tak jakby co dzien dotykalo Cie jakies nieszczescie gdzies tam w polsce z tytulu uzywania telefonu.

owszem, dotyka mnie takie nieszczescie. od czasu do czasu zdaza sie
ze marnuje 3 godziny, by przefaksowac kawalek papieru do 5ciu miejsc w polsce.

>Czy naprawde tak jest ? A moze to telefonofobia ?

korzystanie z uslug tpsa na obecnym poziomie wczesniej czy pozniej sie tak
musi skonczyc :)