Re: TeleSzmaciarze i Urzad Antymonopolowy.

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 31 Jul 1998 - 17:25:42 MET DST

Dnia Fri, 31 Jul 1998 08:36:28 GMT, Marek Tarnowski
<taunus_at_zt.krakow.tpsa.pl> napisał:

>ps. Widze ze wyrazasz bardzo czesto opinie typu "jak to wszedzie jest", jakbys wystepowal w imieniu wszyskich
>poszkodowanych,

Nietrudo sie domyslic, ze 99 % abonentow korzystajacych z "uslug" tpsa
po jakims czasie mysli podobnie.
Po moim dzisiejszym pobycie w BOK'u /nota bene u nas takze jest
otwarty do 15 - paranoja/ juz tylko pozostal mi pusty smiech i litosc
dla osob tam pracujacych...

I prosze bardzo - w Netii jestem od marca, a smrod papierkow z tpsra
ciagnie sie jeszcze za mna do tej pory :(

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl