Re: Multinet CALLBACK o ile taniej...

Autor: GinaG (fox_at_irc.pl)
Data: Fri 31 Jul 1998 - 00:06:40 MET DST

In article <35c0e904.414365_at_news.tpnet.pl>, tomahalk_at_kki.net.pl says...
[..]
> Jakos nie przekonujesz mnie ;-))
>
> A oczywiscie i do nich tez oferta ta jest glownie adersowana oraz do
> nielicznych potomkow Rockefelerow, ktorzy przyjechali juz z wakacji
> spedzonych w egzotycznych krajach, ale zaden z Poznania i Bydgoszczy
> nie zabral jeszcze glosu :-)
[..]
> Pozdrawiam,
> Halk

Ok, zglosze sie na ochotnika na odstrzal :) Jestem parszywym
kapitalista, Rockefeler przy mnie to plotka, egzotyczne
kraje juz mi bokiem wychodza, dlatego ostatnio wiecej czasu spedzam
w rodzinnym Poznaniu. I pojde do MTLa po te karte za 300 bo mi juz
rachunki tel. bokiem wychodza :)))

pozdrawiam :)

--
== fox_at_irc.pl ====== "Pride is what we have. ===