Re: Co jest z polboxem?

Autor: Paweł Chałczyński (alisoft_at_polbox.com)
Data: Fri 31 Jul 1998 - 00:08:18 MET DST

>A ja twierdze ze najlepiej miec jedno a dobre :-)

No to zdradz te tajemnice ;-), powaznie jakie z darmowych jest najlepsze ?

PS. Ja dostalem z uniwerku i w dzialaniu jako takim jest dobre tyle ze
administracja do niczego jak dla koncowego uzytkownika. Jest taki wymog ze
co 2 miesiace trzeba zmieniac sobie haslo bo jak nie to ci sie zablokuje,
ale zmiane mozna dokonac tylko w budynku uczelni. No wiec mam je zablokowane
bo po tym co przezylem w czerwcu nie mam ochoty tam szybko jechac.

See you in future !
Paweł Chałczyński - ALIGATOR
alisoft_at_polbox.com ICQ 4289653