Re: Epson850 i RIP PostScriptowy

Autor: Jacek Kauch (jacek.kauch_at_perfekt.pl)
Data: Fri 31 Jul 1998 - 00:05:13 MET DST

malenki napisał(a) w wiadomości: <6pqqep$k91$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>Hej.
>Kupilem epsona 850 i dostalem od znajomego
>RIPa Postscriptowego do epsona 800, 1520,
>3000, ale ten RIP z moim epsonem nie chce chodzic!
>Wiec sie pytam czy ktos z szanownych
>grupowiczow posiada RIPa do EPSONa 850
>w celu wymiany :) i/lub czy jest mozliwosc
>zrobienia upgrade z mojego do obslugujacego 850?
>
>Pzdrowiwszy
>malenki

Witam.

Mam 1520 i z tym ripem chodzi bez pudla.
W innym dziale maja 800 i to samo - wszystko gra. :)
Nie wiem jak natomiast wyglada sprawa z RIP'em i 850.
Moze kabel Centronics do bani?
Popytaj w serwisie Epsona i oczywiscie pamietaj
o dyskietce instalacyjnej, ktora powinienes miec
oprocz CD - tylko raz z niej mozna uruchomic program
update.exe. Potem koniec. Zatem zrob sobie wczesniej
kopie dyskietki np. programem anadisk.exe.
Diskdupe czy tez innym prosty kopier tego nie wezmie. :(
Podkreslam, zrob kopie ale jedynie w celu
zabezpieczenia sie od uszkodzenia dyskietki oryginalnej!
Moj RIP jest na PC w wersji 1.0. Mozliwe, ze jest juz cos
nowszego i do twojej 850. Na moim CD nie mam PPD
do epsona 850 a nie wiem czy z 800 beda pasowac. :(
Popytaj tez o upgrade. Jak cos bedziesz mial to daj znac.
Nie wiem skad jestes zatem nie podaje adresu serwisu.
Na Polske dystrybutorem jest chyba Forever.

Pozdrawia i zyczy powodzenia
Jacek Kauch