Re: Multinet CALLBACK o ile taniej...

Autor: Halk (tomahalk_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 23:57:37 MET DST

On Wed, 29 Jul 1998 19:18:23 +0200,
"=?iso-8859-2?Q?Bart=B3omiej_Kosik_=28B.K.=29?="
<bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl> wrote:

>www.poznan.mtl.pl tam będą inne ceny niż w Bydgoszczy.

Tam nic nie ma o callback'u. Tylko banner do info o callback'u bez
linka. (?)

>Co do 300 PLN za 30 dni w Internecie bez ŻADNYCH ograniczeń to zapweniam Cię
>że znajdą się tacy co wydają więcej.

Ale z przyjetej przez Ciebie ilosci godzin na miesiac i zwiazanych z
tym kosztami wnosze, ze nie Ty, ani tym bardziej ja, wiec po co o tym
wspominac jako o argumencie za Multinetem?

>W końcu to tylko 10 PLN dziennie ;-)).

Jakos nie przekonujesz mnie ;-))

>Dla firm itp. takie rozwiązanie jest OK.

A oczywiscie i do nich tez oferta ta jest glownie adersowana oraz do
nielicznych potomkow Rockefelerow, ktorzy przyjechali juz z wakacji
spedzonych w egzotycznych krajach, ale zaden z Poznania i Bydgoszczy
nie zabral jeszcze glosu :-)

>Jak wynika z wyliczeń Callback opłaca Ci się gdy wchodzisz na powyżej 9
>minut.

Wyliczyles, czy zerznales ode mnie? :-)

>Na korzystanie z newsów słabo się nadaje, chyba że ściągasz
>ileśnaście czy dziesiąt grup. Tutaj zostaje Ci TP SA. No ale żeby
>posiedzieć godzinę na Irc'u czy zlać kogoś w Kłejka i inne Diablo to chyba
>warto...

W dalszym ciagu uwazam, ze powinienes przyjac canajmniej 1,5 impulsu
dziennie do tpsa. Powtarzam: Zalozenie, ze przy codzinnym korzystaniu
z interka nie bedziesz mial zadnej zrywki, nie bedziesz musial zrobic
zadnej przerwy w surfowaniu itp. jest bledem. W kazdym razie
wyliczyles MAKSYMALNA przewage procentowa poznanskiego Multinetu nad
TP S.A. jaka przy odrobinie szczescia i duzej samodyscyplinie jestes w
stanie osiagnac (29%). O moich obliczeniach dla bydgoskiego Multinetu
(15%) mozna powiedziec, ze przedstawiaja sytuacje raczej
pesymistyczna, ze bedzie tak zrywac jak u tpsa (oby nie, ale reki to
nie dam za to) i ze zachce sie wiecej niz raz/dzien wejsc do intera na
dluzej niz 9min. Mam nadzieje, ze rzeczywista przewaga procentowa
Multinetu lezy gdzies posrodku miedzy nami.

>Pozatym masz
>pełny dostęp do IRC przez każdy serwerek a nie jak w TP SA.

Fakt, ale sprawdzalem, czy przydzielaja IP, wiec nie mozna sie
zarzekac, ze to sie nie zmieni.

>Pozdrawiam
>--
>====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======
>Bart (B.K.)
>Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław
>========= To reply remove -xxxrated from my address =========

Pozdrawiam,
Halk