Re: Multinet CALLBACK o ile taniej...

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 19:18:23 MET DST

Halk napisał(a) w wiadomości: <35be2e5a.10444834_at_news.tpnet.pl>...
>On Tue, 28 Jul 1998 18:50:47 +0200,

>Sekunde. Byla mowa o 250 PLN za 100-godzinna karte. O co teraz chodzi
>z tym 240 PLN (jak rozumiem netto)? Najlepiej podaj URLa to sam se
>zobacze, bo sie nie dogadamy.
>A z tym ryczaltem za 300 PLN to daj sobie spokoj. Rozmawiamy w koncu o
>rozwiazaniach *realnych*.

www.poznan.mtl.pl tam będą inne ceny niż w Bydgoszczy.
Co do 300 PLN za 30 dni w Internecie bez ŻADNYCH ograniczeń to zapweniam Cię
że znajdą się tacy co wydają więcej. W końcu to tylko 10 PLN dziennie ;-)).
Dla firm itp. takie rozwiązanie jest OK.

> [...]
>sila przyzwyczajen ostatecznie wezmie gore. Przeciez wchodzisz do
>intera wtedy, kiedy masz po prostu ochote. A jak sobie pomyslisz:
>"Nie, dzisiaj juz wchodzilem" to za chwile sobie pomyslisz: " W koncu
>to tylko marne 23 grosze. Kto by zalowal takiej drobnicy. Nawet
>schylac by mi sie nie chcialo gdyby lezalo na ulicy." :-) A nastepnego
>dnia powtorka z rozrywki.
>Poza tym jak sobie wyobrazasz korzystanie w opisany przez Ciebie
>sposob z newsow? Bedziesz wisial na linii piszac 5 wiadomosci albo
>przegladajac naglowki z miesiaca na trzech grupach tylko po to zeby

Jak wynika z wyliczeń Callback opłaca Ci się gdy wchodzisz na powyżej 9
minut. Na korzystanie z newsów słabo się nadaje, chyba że ściągasz
ileśnaście czy dziesiąt grup. Tutaj zostaje Ci TP SA. No ale żeby
posiedzieć godzinę na Irc'u czy zlać kogoś w Kłejka i inne Diablo to chyba
warto...

>Tylko ze wynik tych obliczen nie ma byc latwy do obliczenia. Ma
>jaknajpelniej oddawac realnosc sytuacji w ktorej sie znajdziesz.

Uważam że wszytsko zależy od tego po co się łączysz.... Na łączenie się
tylko po newsy i eMail Callback nie obniży Ci kosztów, ale jak chcesz coś
zaciągnąć albo pogadać przez Iphone czy irc to chyba warto. Pozatym masz
pełny dostęp do IRC przez każdy serwerek a nie jak w TP SA.

>Halk
Pozdrawiam

--
====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======