Re: Multinet CALLBACK o ile taniej...

Autor: Halk (tomahalk_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 23:57:40 MET DST

On Wed, 29 Jul 1998 19:26:01 +0200,
"=?iso-8859-2?Q?Bart=B3omiej_Kosik_=28B.K.=29?="
<bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl> wrote:

>Halk napisał(a) w wiadomości: <35be2c97.9993759_at_news.tpnet.pl>...
>
>Co prawda to prawda, jest o jakiś 1,5x dłużej (bez wchodzenia w szczegóły).

Nie bede wchodzil w szczegoly. Przypomne, ze sam przyznales, ze o 30%
dluzej jak wynika z Twoich obliczen, to zamiast 1 godziny nie 1,5
godziny i ze kolega Chodi slusznie wyliczyl (o ile jest co liczyc), ze
to by bylo o 50% dluzej. Naprawde mysle, ze takie zaokraglenia sa nie
na miejscu. Roznica pomiedzy uzywaniem interka 1,5 godz./dzien, a 1
godz.18 minut/dzien (dokladnie o 30% dluzej wzgledem 1 godziny) daja w
skali miesiaca roznice 6 godzin. Musisz przyznac, ze jest to
niedokladnosc ktora wprowadza w blad czytelnika Twojej publikacji.
Wyliczyles mu, ze zaplaci tyle a tyle siedzac poltorej godz. dziennie,
a on zaplaci o 18,3 PLN wiecej. (305PLN / 100 x 6 =18,3). W koncu
liczymy, zeby dojsc jak jest naprawde, a nie jak jest +- pol banki.

>Jw. Myślę że wylewnie prezentowany tok mojego rozumowania rozwiał
>wątpliwości co do zdolności liczenia.

Niestety nie co do pochopnosci wyciagania wnioskow, ale to przeszlosc,
wiec nie bede sie juz dopieprzal :-)

>Callback jest IMO raczej usługą dla
>"długodystansowców", a nie "sprinterów" co to "byle się zmieścić w tych 3
>impulsach" :-). Myślę jednak że dla wielu będzie to rozwiązanie
>alternatywnie stosowane z TP SA i tak na to trzeba patrzeć. Poza tym jak
>ktoś ma modemik Robotiksa to z TP SA nie wyciągnie X2 (56,6 w porywach ;-)),
>a tutaj właśnie tyle ma.

Oby, ale w Bydgoszczy w tpsa "ma byc" 56kbps Flex ;-)

>Pozdrawiam również
>--
>====== Przy odpowiedzi usuń -xxxrated z mojego adresu =======
>Bart (B.K.)
>Akademia Ekonomiczna (Academy of Economics) - Wrocław
>========= To reply remove -xxxrated from my address =========

Pozdrowionka,
Halk