Re: Multinet CALLBACK o ile taniej...

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 29 Jul 1998 - 19:26:01 MET DST

Halk napisał(a) w wiadomości: <35be2c97.9993759_at_news.tpnet.pl>...
>Kolega Bartlomiej Kosik tez sie nie popisal jakis tydzien temu
>stwierdzeniem
>cytuje:

Co prawda to prawda, jest o jakiś 1,5x dłużej (bez wchodzenia w szczegóły).
tak mi się wymsknęło po prostym porównaiu ceny impulsu 0,12 i 0,19 to
"prawie 2x taniej" ;-)))

>Bardzom ciekaw na czym oparl kolega ekonomista swoja opinie, ale
>dobrze, ze aktualnie kolega wylewniej prezentuje tok swojego
>rozumowania. Dzieki temu mozna wreszcie dyskutowac na temat
>szczegolow, co do ktorych nie jestesmy zgodni.

Jw. Myślę że wylewnie prezentowany tok mojego rozumowania rozwiał
wątpliwości co do zdolności liczenia. Callback jest IMO raczej usługą dla
"długodystansowców", a nie "sprinterów" co to "byle się zmieścić w tych 3
impulsach" :-). Myślę jednak że dla wielu będzie to rozwiązanie
alternatywnie stosowane z TP SA i tak na to trzeba patrzeć. Poza tym jak
ktoś ma modemik Robotiksa to z TP SA nie wyciągnie X2 (56,6 w porywach ;-)),
a tutaj właśnie tyle ma.

>Pozdrawiam,
>Halk
Pozdrawiam również