Re: Microsoftowi udalo sie wreszcie zrobic dobry... DOS

Autor: Domin 'Alien' Wnek (domin_at_elektron.pl)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 22:00:00 MET DST

Artur Kamiński wrote:

> konwencjonalna 640 KB
>
> upper: od 0xc8000 do 0xF0000
> czyli przeliczajšc na segmenty: 32K+64K+64K=160kB
> dodać można do tego nieużywany obszar MDA

> wszystko było już przynajmniej w dos 6.xx

OK. Zainstalowalem DOSa 6.22 zeby to sprawdzic. I stand corrected. Masz
racje. Ilosc pamieci sie zgadza.

I do tego z taka sam konfiguracja driverow tez wszystko pakuje sie do
gory - pewnie mialem szczescie. Ale pod DOSem i tak jest mniej pamieci -
bo sie sam dos nie potrafi zbyt wysoko zaladowac.

> trzeba było RTFM

Spoko... nie musisz patrzec na mnie z gory i uzywac takiego
protekcyjnego tonu. Moj blad. Zobaczylem ilosci pamieci, zdziwilem sie,
nie sprawdzilem, napisalem, teraz zaluje, ok?

Z tym niezbyt optymistycznym akcentem konczac,

--
Domin 'How do I become the Avatar? Or Han Solo maybe?' Wnek
http://www.kki.net.pl/decay