Re: Problemik z Panasonic KX-P6500 w NT

Autor: Zbigniew Niedzwiedz (zoon_at_lu.onet.pl)
Data: Thu 30 Jul 1998 - 21:59:39 MET DST

On Wed, 29 Jul 1998 21:44:32 GMT, rk_at_riva.koti.com.pl (Robert
Kujawinski) wrote:

>Co tu mowic. Nasze drukareczki uzyskaly w ostatnuim Chipie w tescie
>laserow ChipTipa ale z tymi driverami to jest sciema.
Czytalem i sie zgadzam (moze sobie cos nalepie na drukarke ;) )
Drivery za to maja jedna _rewelacyjna_ ceche: druk 2 lub 4 stron na
jednej stronie papieru. Wykorzystuje to codziennie.
PS. Czy ktos juz wymienial beben w takiej drukarce? Cena z Chipa
powala!
PPS. Czy ktos rozszerzal pamiec? jesli tak, to co to daje i ile
kosztuje?

--
zoon_at_lu.onet.pl - Zbigniew Niedzwiedz - GSM/SMS:+48601263351
Suma inteligencji na planecie jest stala. Populacja rosnie.