Re: Microsoftowi udalo sie wreszcie zrobic dobry... DOS

Autor: Artur Kamiński (kompas_at_optimus.wroc.pl)
Data: Fri 31 Jul 1998 - 08:57:07 MET DST

>Spoko... nie musisz patrzec na mnie z gory i uzywac takiego
>protekcyjnego tonu. Moj blad. Zobaczylem ilosci pamieci, zdziwilem sie,
>nie sprawdzilem, napisalem, teraz zaluje, ok?

oh nie obrażaj się, przepraszam, nie miało mieć to takiego oddzźwięku,
ale sam pewnie się domyślasz że 90% błędów i niewiedzy to nieprzeczytany
albo niedoczytany podręcznik (co i mnie nie ominęło :(( patrz wątek
wyżej)
ale każdego dnia człowiek czegoś nowego się dowiaduje, więc patrząc
optymistycznie w przyszłość
pozdrawiam
Artek